Prenumerera och dela

lördag

Publicerad 2012-02-18 21:27:37 i Bilder Julia







3 bilder sen i går.

idag lördag, ídag har vi inte gjort någonting speciellt, halv åtta ville julia kliva upp, var jätte trött, inatt har jag sovit super dåligt vaknat flera gånger av både Julia och Joel. på eftermiddagen gick vi ut en sväng hälsade på min farmor och farfar. sen åkte vi bort till mamma och pappa.

funderar på att gå och hänga tvätten,sen blir det nog en tidigt kväll, måste lära mig att lägga mig i tid eftersom jag har barn som kliver upp tidigt! har lagt mig alldeles för sent dom senaste dagarna och det resultatet blir att jag är skit trött på morgonen och trött resten utav dagen.

Kommentarer
Postat av: elin

Kommentar publicerad 2012-02-19 10:25:59

såg kul ut det där:P du verkar ju göra saker med dina barn hela tiden,fast du nyss fått barn:) duktiga du!! men turas ni inte om att kliva upp på helgerna? annars pallar man ju inte,om man aldrig får sova menar jag:D man är ju inte själv om att akaffa barn:)) kram kram

Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2012-02-19 14:18:22

Vad fin hon är lilla Jullan! /line

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej