Prenumerera och dela

Joel 1 månad

Publicerad 2012-02-15 09:25:22 i Allmänt

vart tar tiden ivägen egentligen? idag är min lilla prins en månad... redan:) tiden går väldigt fort måste jag säga, känns som jag knappt haft han hemma i en vecka. känns endå skönt att han blir lite större, man är ju så himla rädd första tiden hemma, vilket jag är fortfarande.. måste kolla flera gånger så han andas, så han inte är för varm eller för kall .

imorgon får vi hem besök av BVC så idag måste jag ta ett ryck och städa hemma, så det inte ser allt för jävligt ut när hon kommer. ska bli spännande och se hur mycket joel väger nu och hur lång han blivigt:)

nu sitter jag och äter frukost sen ska jag gå upp och lägga mig igen, för inatt har jag sovigt hur dåligt som helst!
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej