Prenumerera och dela

gumman

Publicerad 2012-02-10 22:25:04 i Allmänt

Julia är bra gullig, jag brukar ofta kalla Julia för gumman, ropar hon på mig, eller om jag pratar med henne så säger jag ofta gumman till henne. och ikväll när det var dax för nattning så skulle jag lägga henne, då säger hon till mig, natt gumman

det lät så himla gulligt:) fredag idag och det är alltid lika skönt även fast jag är hemma hela dagarna så är det något speciellt med fredagar, då vet man att det är helg! har ingen aning vad som händer i helgen, tar det lungt som vanligt. kanske blir skoter åkning i morgon, vi få se.

Joel är lika snäll som vanligt, han har börjat fått lite ont i magen, så måste vara försiktigare med det jag äter, men även fast han har magknip så skriker han knappt, han drar upp benen men inte så mycket mer, han är nästan för snäll. ibland när han gnäller till så tänker man ofta, kan du verkligen låta haha

nu ska jag gå och tvätta bort sminket och göra mig klar för sängen.. man är trött tidigt nu för tiden:P

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej