Prenumerera och dela

5 februari

Publicerad 2012-02-05 15:48:32 i Allmänt

idag är det 5 februari och det är idag Joels BF datum skulle ha gått ut, så dag är han alltså 40 fullgångna veckor:) är så glad att förlossningen är över, den här gången gjorde så sjukt ont, upplevde aldrig sån här smärta med Julia som jag gjorde med Joel, fast med julia tog jag bedövning och det han jag aldrig med joel.

idag så är Joel 18 dagar och väger 3,5 kilo och 50 lång:) har badat han för första gången i badkaret, det tyckte han om:)

Julia är just nu ute med Linnea och sofie och åker kälke, hon har varit alldeles upp i hejsan sen det blev så kallt ute, men idag tog sofie ut henne en stund så hon fick vara ute:)




Kommentarer
Postat av: linnea

Kommentar publicerad 2012-02-05 21:01:53

jag tyckte också det gjorde ondare andra gången! kanske är man också mer medveten om vad som händer? :/ jag hade ju akepunktur med frida, och med lovisa hade jag bara lustgas, men tyckte ändå de gjorde ondare andra gången! :P

Postat av: johanna

Kommentar publicerad 2012-02-05 22:57:36

åh! han är ju riktigt liten än:) bara 3,5 kg,hoppas allt är bra med er alla!du har så jättefina barn!! dom är verkligen magiska;)va vore ett liv utan barn? det är livet de!!:)kram kram fina emma

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej