Prenumerera och dela

Stackars liten

Publicerad 2012-08-27 21:10:00 i Allmänt

Åhh jag tycker det är så hemsk när små barn blir sjuka, speciellt små bebisar, man är ju rädd på ett annat sätt när dom är små en när dom blir större. Joel är jätte skakis av sin höga feber och har svårt med andningen, hög feber , och krupp hosta,  han fick ett par nya tabletter av läkaren och dom hjälper faktiskt riktigt bra, så jag hoppas han får sova lugnt inatt, jag därimot kommer springa upp 100 gånger och titta till han, hur man är som mamma:)  man är ju orolig jämt, men det är nog alla mammor.
 
Joel har varit sjuk sen han föddes, han föddes sjuk och har fortfarande aldrig varit frisk en hel månad sen han föddes och är snart 8 månader, de kallar jag orättvist!!
 
Idag har vi inte gjort många knop, har mest varit på sjukstugan med Joel, var först där på förmiddagen så dom gav han adrenalin och sedan var vi där på eftermiddagen och gav han samma igen. När jag kom hem bakade jag och Julia chokladbollar , det är lätt man glömmer henne och låter henne komma i andra hand nu när Joel är sjuk och tar mycket tid, så tyckte vi kunnde få lite egentid att baka tillsammans, det tyckte hon om, men hon tyckte nog mest om att äta smeten en att rulla:)
 
Nu håller jag på att städa i kylskåpet, men satt mig här en stund för det vart så tråkigt;P men det är väl lika bra att få det klart...
 
hejs
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej