Prenumerera och dela

Nya lampor.

Publicerad 2012-08-17 22:01:15 i Allmänt

Köpte nya fönsterlampor till tv rummet idag, riktigt fina och söta ;-) är less på alla lampor som ska stå hela tiden, så nu vart det hängande.
 
fick även upp lampan jag köpte på IKEA "marskros" tycker den vart bra, får man upp lite nya grejer blir det genast finare , sen är det ju 1000 saker till jag skulle vilja göra innan jag är nöjd, men det får bli senare. Imorgon ska vi upp till Isak på kalas:) sen vet jag inte alls vad som händer i helgen, men nästa helg skulle jag vilja göra något skoj, ingen som har nått på g ;)
 
Sitter och väntar på att en ny design ska komma upp, ska bli spännande och se vad det blir för något, blir säkert fint:)
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej