Prenumerera och dela

Idag ska jag spå mig ; )

Publicerad 2012-08-30 09:58:14 i Allmänt

Som rubriken lyder, idag ska jag spå mig för första gången imitt liv, jag hoppas det är som jag tror:) ska iaf bli spännande:)
 
Som sagt igår städade och tvättade jag exat HELA dagen, klockan 22:30 strök jag dom sista gardinerna jag skulle ha i sovrummet, känns skönt faktiskt, tvätt har jag fortfarande kvar, får man någonsin bort dessa tvätthögar? sen man fick småbarn får man tvätta exat hela tiden hehe.
 
idag fyller ju både Nettan och Dalle år, så idag blir det fika:) känns som jag kommer ha fullt upp hela dagen, så bästa att slita sig från datan, får väl se om jag delar med mig av någonting vad spådamen säger om mig;) hehe
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej