Prenumerera och dela

Helgen är över

Publicerad 2012-08-19 17:58:23 i Allmänt

Har precis ätit middag,stuvade makaroner och körv, hade egentligen ingen lust alls att laga mat idag.. har kännt mig halv dålig hela dagen, igår kännde jag mig bättre, men idag sämre, menmen så kan det va.
 
Igår for Jag Jullan och Joel med Nettan och Gunnar upp till Isak som hade kalas, Ante var med Larsa i sundsvall hela dagen. Åt tåta, och satt ute hela tiden, vart ju så sjukt varmt, dumt att klaga, men det gjorde jag! kanske var för man kännde sig inte riktigt kry. Sedan åkte vi till mamma och åt tacos, mumms, älskar tacos, skulle nästan kunna äta det jämt hehe. Gick ner till Malin till hennes jobb och hjälpte hon att handla till hennes tårtor hon bjöd på idag, mumms, och grattis igen till dig:)
 
lägger in lite blandade bilder sen helgen.
 
 
 
 
Julia ville ju så gärna ha en häst igår, men den där verkade duga lika bra:P
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2012-08-20 08:12:40

DU!!! vackra kvinna;)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej