Prenumerera och dela

Fredag

Publicerad 2012-08-03 11:04:39 i Allmänt

 
Härliga Fredag eller? inte direkt det spöregnar ute, men vad gör det, jag ska ju endå jobba idag. imorgon jobbar jag min sista dag på schemat, sen är jag ledig, skönt faktiskt, känns som jag tagit på mig lite väl mycket jobb den senaste veckan, eftersom jag fortfarande inte har barnomsorg till Joel så är det lite besvärligt med barnvakt, och han vaknar fortfarande på nätterna, så man får riktigt aldrig sova "klart" innan man ska upp på jobbet.
 
Har inte funderat ut vad som händer i helgen ennu, men får ta dagen som den kommer. När det är sånt här väder kan man lika gärna börja höst städa lite, känns som att sommaren är över på något vis.
 
 
Nu ska jag stoppa Julia i ett bad och sedan mata Joel.
 
Trevlig helg.
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej