Prenumerera och dela

Fredag

Publicerad 2012-08-31 15:29:58 i Bilder Emma

 Skönt med Fredag idag, Har inte gjort alls så många knop idag heller, har tvättat idag igen, håller på tvätta en matta nu som jag ska ha i köket sedan. Har varit ner på fiket och fika, sedan var vi och handlade Tacos till middag, mumms:) sen köpte vi lite fredags godis också, är det fredagsmys så är det ;)
 
Igår så var jag ju ner på byn och fick spå mig, var väldigt intressant men visa saker var inte som jag trodde att det skulle vara, men det var endå kul, men jag var så sjukt nervös, jag fattar inte varför jag var det, men jag bara var det endå, tänker inte berätta vad hon sa för det var ganska personliga grejer, men en sak som jag ska bära med mig och tänka på är att jag ska vara stolt för den jag är och sluta ha så dåligt självförtroende och det är exakt  vad jag har, och har alltid haft!
 
sen så är jag född till en diamat, det var ju kul att höra, haha, att jag är vacker, omtänksam, lyssnar alltid på folk, men att jag kanske inte alltid ska vara ett "stöd" för allla för då mår jag oftast  dåligt själv, och det är också sant.
 
Sedan hem åt mat, sedan for vi ner till Nettan som fyllde år och åt glass, sendan vidare till Dalle och Malin och åt smörgåstårta och fikade, vart bara där en kort stund då Julia var trött och klockan vart ganska mycket.

 
 
 
Kommentarer
Postat av: johanna

Kommentar publicerad 2012-08-31 17:54:28

vilken dag du haft:) o att du tordes spå dig;) född till diamant!! det visste vi redan;) du e verkligen vacker som en diamant!!! bättre lyssnare,snällast som finns! ja helt enkelt ett hjärta av guld!;) kram till dig emma<3

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej