Prenumerera och dela

tjabba

Publicerad 2012-04-18 10:58:07 i Allmänt

hejsan hejsan. har inte så mycket att dela med mig av nu för tiden känns de som, och därför så har jag inte bloggat så mycket! men jag tycker om att skriva så därför kan jag skriva ibland även fast det inte är så mycket..och det är ju alltid kul att gå tillbaka och kolla gammla inlägg vad man gjorde förr även om det bara är lite text så blir det endå minnen.

Just nu sitter jag på Nettan affär och jobbar lite medans hon är och klipper sig. Joel sover gott i bilbarnstolen och Julia är på dagis och leker. När jag är klar här hade jag tänkt ut och gå får hoppas det inte snöar bara, igår gick jag runt kullsta med snö som blåste på en rakt i ansiktet och det var inte så skönt..

ihelgen kanske jag och Ante åker till stan och kollar på Bio. vore kul om vi gjorde det, nu för tiden hinns det inte med så mycket annat en barnen hela tiden känns det som. så vore kul att åka iväg själv utan barnen.

det var allt för mig.

tack och hej
Kommentarer
Postat av: johanna

Kommentar publicerad 2012-04-18 23:07:51

tycker verkligen ni ska på bio:) man behöver verkligen göra något utan barnen!;) så gör det!! kram kram

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej