Prenumerera och dela

svar!

Publicerad 2012-04-25 22:55:12 i Allmänt

när och om kommer nästa bebis?
jag är nöljd som det är just nu, så vi får se hur framtiden blir.


vad är det bästa med att ha barnen så nära varandra?
svårt att säga, men bla att dom kommer ha stor nytta av varandra.


hej! hur känns det igentligen att vara så ung 2 barns mor?
det är kul, det känns inget speciellt, jag har ju varit mamma rätt länge, så ingenting jag går och tänker på.


hur skulle ditt liv se ut om du inte haft dina barn?
oj, jag skulle ha gjort allt jag inte hann göra innan jag fick barn.


har du aldrig ångrat att du inte blev fotomodell du e i alla fall asfin!;)
äh.. haha tack, nej, har aldrig varit på tal om något sånt heller.


hur länge ska du vara barnledig? hur vill du att ditt liv ska se ut? om du fick välja?
tills Joel blir runt året, men kommer att börja jobba lite smått i sommar ingen, jadu, jag vet faktiskt inte hur jag vill att mitt liv ska se ut..


är din farsa rik? måste väl kännas skönt att ha en farsa som du har? om du fick välja? inge illa menat;) tvärtom!
rik? värsta grejerna vet jag väl inte heller! men ja, jag är väldigt glad över att jag ha sån bra pappa som jag har.


tjabba snygging! när ska du börja ut och fest igen;)
tja, ja lite i sommar kommer man väl vara ute.


finns det någe du skulle vilja ändra på ditt liv?
ja det finns det.


saknar du party livet?
ja det är väl klart man gör,en del, men det är ju endå en sak jag valt bort, men jag är fortfarande ung, så visst kan jag fortfarande vara ute och festa om jag vill det. bara för man är mamma så behöver man inte sitta inne? man behöver göra roliga saker ibland, inte bara "vara mamma"


planerar du framtiden? el tar du dan som den kommer?
ja jag har nog varit den som planerat om framtiden, men nu har jag lärt mig att ta dagen som den kommer.


vem tycker du ska vinna BB
annica eller camila, har ingen favorit. kollar sällan på det nu.


hur många syskon har du? hur gammla är dom?
4 syskon har jag, Linda 28 Mattias 25 sofie 14 Viktor 12


vill du har fler barn
näe.. de räcker


vilken maträtt gillar du bäst?
tacos och grillat


är du sommar el vinter människa?
sommar sååklart!


vilka bloggar läser du?
lite olika från dag till dag, mest mina vänners


hur är du som person?
är en glad tjej, omtänksam, snäll förstårs;) sen så är jag väldigt känslig av mig.. ´


hur var du i skolan?
slarvig, ångrar just idag att jag sket mycket i skolan, jag tog inte allt så seriöst! viket jag ångrar idag.

Kommentarer
Postat av: kim

Kommentar publicerad 2012-04-26 09:48:11

har du ett bra förhållande?

Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2012-04-26 09:50:42

kommer du va ute i sommar?

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej