Prenumerera och dela

städdag ?

Publicerad 2012-04-23 14:16:30 i Bilder Julia

idag känns det som en typiskt städdag! det regnar och är jätte tråkigt väder ute, så idag passar jag på att städa! igår kväll tog jag både mitt sovrum och Julias sovrum imorse hängde jag upp nya gardiner på Julias rum, var ljust och fint:)

Just nu håller jag på att dammtorka i tvrummet , blä vad tråkigt det är! men nån gång måste det ju göras, och det är så mycket jag vill göra om i tv rummet, bort med massa saker och upp med nya hyller på väggarna vill jag ha, har även hittat två jätte fina färger jag vill ha i tv rummet, får väl se när det blir av! men jag SKA göra det SNART, det är ju inte gjort någonting är i huset så lite nytt vill man ju ha.

maten står redan på spisen,men middagen blir väl endå inte en,köttet ska bli mört först!


Bilder är sen imorse när vi åt frukost! Julia ser verkligen ut som ett riktigt troll i håret när hon vaknar:)

Kommentarer
Postat av: Louize

Kommentar publicerad 2012-04-29 15:53:28

Men åh så charmig bild du tagit =D

VIlka lockar

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej