Prenumerera och dela

sängen

Publicerad 2012-04-10 23:22:09 i Allmänt

har precis kollat klart på bigbrother uppe i sovrumet. rätt skönt endå att ligga i sängen och koll på tv. egentligen så tycker jag att man inte behöver tv i sovrummet , Jag tycker det är skönast att lägga sig i ett kål svart rum.
annars idag så for vi till sundsvall en sväng sen har vi i inte gjort så mycket annat. hade tänkt ut och gått men det hans aldrig med så får ta igen det imorgon… måste börja skärpa mig med det även sluta med allt skit man äter. hur många gånger har man inte sagt det egentligen?. är ju alltid roligare att ut och gå med någon Så är det ingen som vill hänga på? ;)  ne bäst man försöker sova en stund innan lillen vaknar och ska ha mat. godnatt
Kommentarer
Postat av: Natalie

Kommentar publicerad 2012-04-11 13:35:35

Jag är alltid på att gå ut och gå :) Är ju ute varje dag så bara att höra av dig när du har lust!!

Postat av: mia

Kommentar publicerad 2012-04-11 18:12:33

jag hänger gärna på:))))

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej