Prenumerera och dela

fin väre!

Publicerad 2012-04-25 10:08:47 i Bilder Emma


här ligger man i soffan och är slö efter maten:P

jahap, fint väder ser det ut att bli idag också, härligt! ska snart skjussa Viktor ner på byn för klippning och jag ska göra några ärender. halv 2 är det utvecklingsamtal för Julia, kul:) jag hoppas hon är snäll på dagis,men det tror jag hon är,lillgummsn. hon har blivigt så duktig nu det kommer så långa meningar ur henne, massa nya ord. det är så kul, hon har även börjar berätta saker, det är kul! fast man kan ju aldrig veta om det är sant förstårs! hehe

svarar på era frågor lite senare idag!
tjing.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2012-04-25 23:19:58

fan va du är snygg<3<3

Postat av: jenny

Kommentar publicerad 2012-04-26 08:50:10

du är verkligen snygg emma;)läst dina bloggsvar,du hade bla fått en fråga om modell? även om det aldrig varit på tal,så kan jag till 100% säga att du verkligen har utseendet för dig:)sen tycker jag du verkar vara en supertjej!!!kram kram från en som följer din blogg mycke:)

Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2012-04-26 09:54:48

you look amazing;)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej