Prenumerera och dela

den där blicken du ger mig är gammal nu!

Publicerad 2012-04-02 21:24:33 i Bilder Julia


På bilden är det Julia som åker sin nya rutschkana som hon fick när hon fyllde år, men den kom inte förens idag, så hon har haft super kul med den idag:) den ska stå på gräsmattan när det blir lite bättre väder, samma sak hoppborgen den ska också stå på gräsmattan,man vill ju inte att det ska förstöras när det snöar, typiskt april väder eller vad?

idag var jag och klippte mig på diva och färgade, vart jätte bra:) så skönt att ha det fixat. annars så har jag inte gjort så mycket idag, varit ute och gått nu ikväll och nu ska jag snart ta mig lite fil.

apropå avlastningsbordet, så kan jag lägga ut en bild på det imorgon, tror inte ante vill vara med på bild när han ligger och sover haha:P

Kommentarer
Postat av: stefan

Kommentar publicerad 2012-04-02 22:18:30

jävlar vilken lång kana;) värsta kanan alltså;P du blev mog super snygg idag! fast det är du ju alltid;)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej