Prenumerera och dela

3 ÅR & GLADPÅSK!

Publicerad 2012-04-07 08:32:41 i Allmänt

glad påsk på er! Idag har jag och Ante varit tillsammans i 3 år! det känns lite tycker jag hehe, fast det är det ju egentligen inte, och på 3 år så har vi hunnit skaffa två barn också, det är inte illa de;) ante jobbar och sedan ska vi bort på middag, lite synd annars hade vi kunnat gjort något speciellt idag:)

tänkte jag skulle ge Julia sitt påskägg lite senare, bäst hon får i sig någon frukost först, annars kommer hon bara sitta och mummsa godis. sen är det slut med godis på ett bra tag kan jag säga både för mig och julias del!!

näe bäst att göra sig klar, tänkte jag skulle fara och sola sedan, sköönt:-)
Kommentarer
Postat av: johanna

Kommentar publicerad 2012-04-07 19:17:43

duktig ni:) 3 år o 2 barn!:) bra jobbat!! puss

Postat av: Om 4barnslivet

Kommentar publicerad 2012-04-08 16:45:59

Grattis till 3 år:)!

Kram!

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej