Prenumerera och dela

Dag 11 – Min bästa vän

Publicerad 2011-10-19 11:50:28 i Allmänt

jag har ingen direkt "bästa vän" men jag har många bra vänner som jag tycker jätte mycket om som jag kan kalla för mina bästa vänner, men jag har inte "en bästa vän"

förut hade jag en vän som jag kunnde kalla för bästa vän, men med tiden så glider man i från varandra varken man vill eller inte. sen har jag vänner som jag inte träffat kanske på ett halv år, men när vi väl träffas är de som vi precis var med varandra, det är äkta vänskap!

sen när man har barn så räcker inte alltid tiden till att träffa alla sina vänner, det är som ett heltidsjobb! och har man nån gång en stund för sig själv, så är det skönt att få ha den stunden för sig själv, för det är inte ofta det händer.
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej