Prenumerera och dela

uppe med tuppen

Publicerad 2011-10-07 04:03:47 i Allmänt

godmorgon på er. själv är man vaken och klockan är snart 4a, herregud! jag är dö trött, men jag har en dotter som är pigg som en murt. när ante klev upp strax efter 3 så skulle hon upp, så skyndade mig att göra välling och la henne brevid mig för hon var helt husterisk och inte skulle ligga i sin säng, efter en halvtimme lyfte jag över henne till sitt egna rum igen när jag insåg att hon aldrig kommer att somna brevid mig, ( hon hittade massa saker att leka med )

så nu ligger hon och är ledsen, men tar jag upp henne får vi nog vara vaken resten av morgonen, och jag vill gärna sova en stund till innan det är dax för frukost .får hoppas hon somnar snart, jag kan inte sova förens jag vet hon har somnat..

ja hoppas ni sover skönt!

godnatt.



Kommentarer
Postat av: Jessica

Kommentar publicerad 2011-10-07 08:21:23

Haha, nä egentligen inte :p Men det blir ju så :P Jaja, aldrig mer fet i alla fall :P eller ja, fet har jag väl inte heller vart men jaja :P



Hoppas hon somnade om :)

Postat av: nathalie

Kommentar publicerad 2011-10-07 09:06:55

ja, den blir varm fort och man kan göra många olika sorters lockar, så jag tycker att den funkar jätte bra =)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej