Prenumerera och dela

superduper jätte trött

Publicerad 2011-10-28 22:23:24 i Allmänt

det är jag det. hela veckan har jag sovit skit dåligt, dom veckorna ante jobbar eftermiddag vaknar jag jämt när han kommer hem och det är skit störande för jag har jätte svårt att somna om, jag fattar inte varför jag är så lätt väckt. jag vet att jag sover dåligare eftersom jag är gravid också, vaknar ofta och springer upp på toa, samt så skulle vi behöva byta sängmadrasser både jag och ante har börjat fått jätte ont i ryggen av sängen. well well..

sitter och kollar på idol och är helt slut efter en arbetsdag, har varit vaken sen inatt sen jobbat med dementa, det tar på en! sen har man en 1åring som har full energi, nu sover lilla hjärtat, jag hoppas hon vill sova till minst 8 iaf.

slapp laga middag idag, imorgon är vi bort bjudna på middag, ibland har man det bra:)



en gammal bild på lilla hjärtat.

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej