Prenumerera och dela

söndag

Publicerad 2011-10-02 17:02:35 i Bilder

goddag.

sitter just nu och väntar på maten ska bli klar, gjorde köttfärsfrestelse idag, ante skalade potatisen och jag stekte på köttfärsen,så det gick ganska snabbt när man hjälptes åt, det ska ju som sagt vara inne i ugnen ett tag.

idag har vi varit och firat lillasyster som fyller år idag. åt tårta,glass, bullar, kakor, mm . gott men onyttigt så jag gick en sväng runt byn efter det. igår gick jag mamma pappa julia 6 km, men jag fick väldigt ont i magen på slutet, fick gå och trycka upp magen om ni förstår hur jag menar, då gjorde det inte alls lika ont, vet någon vart man kan köpa sånt här band man kan sätta på magen när man är gravid för att hålla upp den? skulle vilja ha ett sånt och testa.


julia plockade en blomma efter vägen och fick med hela roten hahah


min stora mage och jag!
Kommentarer
Postat av: linnea

Kommentar publicerad 2011-10-02 18:11:31

På barnenshus har vi såna, babybelt. Om du menar såna band som ska ge stöd? Också har vi gravidgördlar.

Postat av: ida

Kommentar publicerad 2011-10-02 18:12:30

sök på google så kanske du hittar!haha vilken härlig bild på julia:) fin blomma hon hittat:D och du emma sandström är lika vacker som vanligt;) hur bär du dig åt!! kramen

Postat av: anna

Kommentar publicerad 2011-10-03 13:12:23

stor mage?? du har en jätte fin liten mage du:)

Postat av: elin

Kommentar publicerad 2011-10-03 16:26:24

butik21 kan du köpa på nätet. gå in på "för gravida" så finns det där

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej