Prenumerera och dela

söndag kväll

Publicerad 2011-10-09 21:16:01 i Allmänt



här sitter jag och fördriver tiden, sitter och känner på mina mysiga sparkar
jag får i magen hela tiden, förut skrev jag att jag nästan var så orolig att
den var så lugn MEN glöm det det rör sig verkligen 24/7 den är ju nästan för vild hahaha

ikväll har jag och julia bakat muffins, min lilla bagare! hon tycker de är kul att hjälpa till i köket.
men man får passa så hon inte stoppar i massa andra saker elller fördubblar receptet 3 gånger:P

ikväll har de snöat, inte här men i östersund har jag hört talas om, och det är ju hur kul som helst,
jag VILL ha snö, det är så mysigt.
Kommentarer
Postat av: Jessica

Kommentar publicerad 2011-10-10 08:14:09

Aha :)

Ja du fick då sova mer än mig inatt :P

Vart svinpigg :P

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej