Prenumerera och dela

osmidig & klumpig

Publicerad 2011-10-25 08:32:10 i Allmänt

så känner jag mig nu för tiden.. inte alls roligt att känna sig så. men jag vet vad jag kommer få ut av det här, så då är ju självklart allt värt det, men jag börjar känna mig osmidig och klumpig mest hela tiden nu, man ligger aldrig skönt i sängen längre, sitter aldrig skönt i soffan, allt blir 100 gånger jobbigare haha

jullan ligger och äter välling och ska snart på dagis, ska nog gå ut och starta bilen lite före innan vi ska åka, det är ju svinkallt ute.. huva. nu kan vinter få komma faktiskt.

idag ska jag rensa barnkläder, lägga allt i storleks ordning och sedan i kartonger, då vet jag vart jag har allt tills sedan. nu ska jag väl ta mig och äta nått i form av frulle.



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej