Prenumerera och dela

läggdax

Publicerad 2011-10-03 22:36:37 i Allmänt

ska upp och lägga mig brevid min älskling (som tyvärr sover) men det gör inget, bara jag har han nära mig så är jag trygg.

har blivit lite smått rädd för dom nyinflyttade på byn! dom är faktiskt läskiga! som står och kollar in i fönster hos folk mitt på nätterna, jag skulle bli livrädd om jag såg ett par vita ögon står och glor in hos mig. fyfan! ikväll när jag och julia kom hem så är dom på skolgrården, jag blev livrädd och sprang in! haha

ja ibland är man fjantig.

godnatt

Kommentarer
Postat av: ida

Kommentar publicerad 2011-10-04 13:04:27

hahaha! du är rolig du:D vem slulle inte bli rädd om man såg ett par ögon som stirrade på en mitt i natten! tur man har en karl man kan krypa ner hos! men undra vem som skulle bli räddast, karlar är ju ganska rädda dom också haha! kram till dig/ ida

Postat av: linnea

Kommentar publicerad 2011-10-04 18:39:53

men vad är det för konstiga människor! jag skulle också bli livrädd om jag såg att någon stod och stirrade in hos mig!

Postat av: -

Kommentar publicerad 2011-10-04 20:33:53

är det dom som har flyttat in på skalgränd, ngr "invandrare" har iaf flyttat dit och dom verkade sjukt läskiga.

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej