Prenumerera och dela

Dag 3 - Min dag i detalj

Publicerad 2011-10-09 00:14:08 i Allmänt

min dag började 07:15 då julia ropade, bara att kliva upp och hämta julia. tog in henne till mig och ante för att få ligga och vila en tag till hehe

8:00 vart julia less och ville gå ner, så gick ner och badade och gjorde frukost. senare när klockan slog 11 gick jag ut och gick med mammsen och julia såklart.

12:30 kom maria hit och hälsade på, var verkligen länge sen nu så det var jätte kul, vi fikade bullar och kakor och snackade lite skit.

runt 15 åkte hon hem, så städade undan lite, senare åkte vi bort till mamma och pappa som bjöd på middag idag, jätte gott. så skönt att slippa laga mat:P sen har jag mest varit där hela kvällen och slappat, ante har varit i garaget och monterat extraljus på "nya bilen" han har köpt en vinterbil (lekbil) hum, en vovlo 245a.

jag orkar inte skriva min dag i detalj exat vad jag gjorde alla tidpunkter, det blir för jobbigt att skriva, men ni fick veta lite om min dag iaf. nu är klockan 00:12 och jag hade faktiskt tänk sova nu, för imorgon har jag sovmorgon! mamma ville ha julia inatt, så då passar man på att sova så mycket som möjligt.

godnatt kära läsare.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2011-10-09 13:05:52

åh lilla Jullan. :) go tjejen.

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej