Prenumerera och dela

Dag 18 - Min bästa födelsedag.

Publicerad 2011-10-31 17:07:18 i Bilder

hum, jag vet faktiskt inte. dom bästa är ju egentligen när man fyller 18 & 20 för när man fyller 18 då får man gå på krogen och när man fyller 20 då får man gå på systemet. men det är inte dom roligaste födelsedagarna, den roligaste födelsedagen var nog när jag och carro hade en gemensam fest uppe i "toppstugan" i bispgården:P haha, det var riktigt kul.. tror det var när vi fyllde 16 eller 17 . vi sov över där också. synd jag har tappat bort bilderna där i från, men den var nog den bästa, för den var roligast.


lägger in en bild på mig och carro, bilden är sen någon fest uppe i stugbyn, också en riktig rolig kväll:)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Kommentar publicerad 2011-11-01 09:15:21

hahahah åååå det var ju så sjukt jäkla roligt! alltså emma jag saknar den tiden då vi var ute och vinglade runt överallt och ingenstans. då man aldrig tänkte på en morgon dag. :D

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej