Prenumerera och dela

Dag 1 – En bild på mig + lite fakta om mig.

Publicerad 2011-10-06 10:41:58 i Allmänt



Emma heter jag, är en 20 årig tjej från jämtland. jag har en dotter på 1 år som heter Julia som jag har tillsammans med min pojkvän Ante. är just nu gravid för andra gången som är beräknat att komma i februari 2012.

Jag tycker om min familj, mina vänner, att shoppa, äta godis, festa. och bara vara hemma och ta det lungt med familjen.

Jag tycker inte om, falska människor, männsikor som vill göra andra illa / förstöra för andra. spindlar och alla dessa små kryp.

jag är en glad och omtänksam tjej,är nästan aldrig arg eller sur.

Kommentarer
Postat av: ida

Kommentar publicerad 2011-10-06 20:34:08

att du är:)))) absolut den bästa av alla, finns ingen snällare,goare tjej än du emma!! o fin som fan e du// kramis

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej