Prenumerera och dela

burr sa räven

Publicerad 2011-10-13 19:54:43 i Allmänt

tycker det börjar bli lite för kallt på kvällarna numera! var ut och gick nu ikväll, som tur va blir man varm av det. just nu sitter jag och kollar på halv åtta hos mig, julia sover redan, så tänkte ta och röjja ihop lite inne sedan medans hon sover. ante jobbar eftermiddag så det är ganska tråkigt här hemma på kvällarna.

idag har jag jobbat, ryggen sa i från lite grann, minns aldrig att jag hade ont i ryggen med julia, men bebisen kanske ligger på en helt annat sätt nu, det är ungefär tre månader kvar innan jag förhoppningsvis får trycka ut bebisen, men jag hoppas det blir på pappas födelsedag, 24 januari då är det ju faktiskt bara 2 veckor kvar innan riktiga bf datumet. och två veckor hit eller dit vet man ju aldrig.

ikväll blir det en tidigt kväll imorgon börjar man sju..
Kommentarer
Postat av: sofie

Kommentar publicerad 2011-10-13 22:21:14

hahah men åh ditt tard! inte varma mackor , vanliga mackor hahah:D

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej