Prenumerera och dela

tisdag

Publicerad 2011-11-22 10:44:36 i Allmänt

idag fick julia vara hemma från dagis, så snart ska vi på affären och handla oss någon lunch som vi kan laga, tror det blir stuvade makaroner och korv, då kan ante ta det i matdosa också.

sen blir det nog en promenad så julia kan sova en stund, sen ska jag nog ta och leta fram lite julsaker, men vet att jag kastade ganska mycket förra året då nästan allt var trasigt, så ska bli spännande och se vad man måste köpa och inte köpa, har iaf en ny ljusstake i köket, inte en vanligt utan det står godjul sen är det ljus ( lampor ) bakom, ganska fin. lite annorlunda, kan visa sedan.

idag är det ganska lungt i magen, troligtvis så har jag mycket fostervatten och därför har den kunnat snurrat och vänt sig mycket, och då har det kännts som jag har fler 1. 

nu vill julia köpa kojv så det är bäst jag gör mig klar..

Kommentarer
Postat av: linnea

Kommentar publicerad 2011-11-23 08:03:58

Okej, vad sa BM? Fick du någon ny tid för UL? Vi ska flytta till ett radhus i Brunflo så det ska bli super!! :)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej