Prenumerera och dela

snark snark

Publicerad 2011-11-10 20:36:23 i Bilder Julia

äntligen får man sitta ner! kom hem 7 ikväll efter ha varit borta hela dagen, när jag kom hem möttes jag av ett stökigt hem, så ja, vad gör man inte! jag tog och röjjde upp lite snabbt, diskade undan, satt på tvättmaskin, och har bytt sängkläder. det värsta som finns är att ha varit borta hela dagen och måste börja med att städa... MEN det är väl lika bra att städa undan det, annars sitter jag och bara stör mig på det.

har varit följeslagare idag in till östersund på sjukhuset. fick ju lite sällkap ochså denise skulle in hon också med en från nipängen. igår kväll fick jag ta in julia in till mig, och hon somnade, vart ska jag sätta korset? hon brukar aldrig somna när jag lägger henne inne i mitt sovrum,det var så mysigt:) men det ska inte bli någon vana att hon ska lära sig att sova med oss, så inatt hoppas jag hon sover i sin säng hela natten, även fast det är mysigt att ha dom små brevid sig så kan jag inte påstå att man sover så speciellt skönt, jag låg still som en sill(haha det där rimmade) hela natten och oskönt för jag var livrädd att hon skulle vakna. så inatt ska jag sträcka ut med rejält.

fårse vad som händer i helgen, funderar på att åka på marknad i strömsnäs, dom säger att det finns så mycke grejer där. så det kan ju vara skoj.


här är man röd rosig och fin efter en promenad ute nu i kväll:)

Kommentarer
Postat av: s ofi e

Kommentar publicerad 2011-11-10 22:08:55

jaa, finns så många gamla bra låtar alltså

Postat av: frida

Kommentar publicerad 2011-11-10 22:20:24

haha! du e rolig du:) ta det lite lugnt nu, tänk på att du e gravid! man ska va rädd om sig!! du ha väl en karl som får hjälpa till lite mer:) du kan ju inte både jobba sköta hem o barn själv? o sammtidig vänta en liten till? hur ska du då orka:( hitt på nå skoj vetja:P kramis too you!

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej