Prenumerera och dela

i städartagen

Publicerad 2011-11-07 11:17:01 i Allmänt

idag fick jag sovmorgon gud så skönt det var. julia vaknade först klockan 6, så jag skyndade mig ner och gjorde välling, så hon somnade om till klockan halv 9 så skönt.

så vi har nästan nyss gjort oss klar, julia har fått badat, sen har vi satt igång en tvättmaskin och diskmaskin och vikttvätt och dammsugit, lika bra att torka golven när man endå är igång, eller? sitter även på ikeas hemsida och drömmer mig bort, sitter och kollar på kök, vet att vi inte kan byta nu eftersom det är så dyrt och det här köket skulle behövas bytas helt. men skulle man måla om, vilket jag ska göra snart. och byta bänksivor så skulle det bli ett nyare kök och inte så dyrt, tills vidare iaf. byta golv skulle jag också vilja göra, det är så fula hål i mattan. satt och kollade på svarta bänksivor det är faktiskt riktigt snyggt, och eftersom vi har vita skåpluckor så skulle de se fint ut:)

MEN snart är det jul också, jag undrar när snön kommer? jag vill ha snö nu! och framförallt att julen ska vara över och nyår för sen är bebisen välkommen, jag bär bebisen så högt upp så i vissa rörelser så får jag svårt att andas och allt blir så jobbigt, ja ibland är det inte bara kul att vara gravid eller mysigt!

ne nu ska jag fortsätta, sen ska jag åka till pappa som kom hem inatt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Kommentar publicerad 2011-11-07 12:43:37

Värst vad du är duktig då, du kan få komma och städa här med om du vill! :) Hihi

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej