Prenumerera och dela

helgen är slut

Publicerad 2011-11-06 20:50:52 i Allmänt

helgen är slut igen, dom går så jäkla fort även fast man inte gör någonting! idag var vi uppe hos pelle och åt smörgåstårta eftersom han fyller år, så jäkla gott, älskar smörgåstårta, skulle kunna leva på det, nästa gång jag fyller år ska jag baka en egen sån, kan bli spännande har aldrig gjort det förut.

skulle egentligen fara till stugun och lämna en bil till pappa som kommer hem i natt från cypern, men min farbror for istället. så slapp fara, skönt. så for i stället upp till kyrkogården, så himla fint med alla tända ljus som skiner överallt. vi tände även ett ljus. så hemskt att det är så många unga som har hamnat där uppe, så man ska vara mer rädda om varandra<3

har nyss kollat på 3 trappor upp. nu väntar jag på en serie ska börja som jag och ante brukar kolla på.

ha en bra kväll

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej