Prenumerera och dela

dimma

Publicerad 2011-11-21 13:38:19 i Allmänt

idag är det sånt här tråkigt väder igen, DIMMA hela dagen verkar det bli. julia sover och då ska jag passa på att städa lite inför advent som är till helgen, ska iaf rensa våran skrubb som är i "köket" där kan man nog hitta mycket roliga saker. har egentligen aldrig vetat vad som riktigt finns där.

kanske hinner jag ta julias rum också.

imorse åkte jag iväg till barnmorskan på kontroll, ska få åka in till östersund om 3 veckor om inte bebisen har vänt på sig, troligvis så blir det vändningsförsök och har man otur så kan en förlossning börja redan då. sen så om jag fortfarande har mycket sammandragningar nästa vecka så ska jag få åka in till östersund på ett till UL

hjärtljuden låg på 143 :)

ne nu ska jag gå och på början städandet. hej så länge

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej