Prenumerera och dela

äntligen hemma

Publicerad 2011-11-24 22:16:43 i Allmänt

är nu hemma efter hel dag i östersund inne på förlossningen, man ville ju nästan stanna kvar när man väl var där, personalen är så himla gulliga och allt är så mysigt på något sätt. precis innan jag fick komma in på ett rum så hör jag hur en mamma ligger och skriker i ungefär 5 sekunder 2 sekunder efter hör man en bebis skrika! ååh man ville ju nästa grina, tänk vilken lycka!! det är ju en fantastiskt upplevelse att föda barn, all smärta är ju faktiskt värt allt.

det var en himla tur att jag åkte in sa läkaren till mig flera gånger, så det var tur att jag tog tag i allt själv och verkligen såg till att jag fick åka in. fick iaf svar på saker som jag undrat över, och nu ska jag följas upp resten av graviditeten så kommer att åka in till stan lite titt som tätt för att kolla till lilla bebisen, känns skönt. ska även fortsätta med undersökningar imorgon, men hoppas det ger bra svar.

även en annan sak fick jag reda på som jag vart så glad över hihi, men det behåller jag för mig själv:)

hade tänk att jag skulle sätta upp gardiner efter jag nattat julia, men klockan vart så mycket, så jag skiter idet, och tänker lägga mig snart, ska tänka på vad läkaren sa! VILA MYCKET!
Kommentarer
Postat av: Denise

Kommentar publicerad 2011-11-25 08:26:23

Man blir inte just nå nyfiken på din blogginlägg =) Haha!

Postat av: s ofi e

Kommentar publicerad 2011-11-25 14:23:13

sv; hahahahaha eller!!!!?

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej