Prenumerera och dela

Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka.

Publicerad 2011-05-02 21:57:57 i Allmänt

ibland så har jag en sån här tänkar kväll, då jag tänker på precis allt! allt bra och allt dåligt. jag tycker inte om att jag tänker som jag gör, för jag blir oftast ledsen och depprimerad även fast det inte är någonting speciellt som jag tänker på. skumt de där.

längtar tills jag får tillbaka min telefon från lagning, för då ska jag printa in massa bra musik och sätta i headsetet och ut och gå, finns inge bättre att lyssna på musik och vara ute och gå.

sen önskar jag att jag kunnde visa mer att jag blir ledsen eller förbannad av saker, jag håller för de mesta allt inom mig, och jag hatar det, för jag mår bara dåligare av det.

det här skriver jag bara för att jag vill, det är INTE menat till någon speciell person.

nu ska jag kolla på bigbrother.

Kommentarer
Postat av: J

Kommentar publicerad 2011-05-02 23:52:11

en sån fin tjej som du borde inte behöva vara lessen:( du har så mycke,ett enormt utseende,en snygg kropp,en superfin dotter:) däremot får man höra saker som man helst hade sluppit! finns ju dom som borde vara mer rädd om det dom har! menar inte dig,men det finns ju någon annan!!annars står dom där ensam! o då är det försent! hoppas du förstår va jag menar? du har nog hört en del!! tänk på dig själv! du duger som du är! o mer där till;) kramar till dig från mig;))))))

Postat av: stefan

Kommentar publicerad 2011-05-03 17:55:01

tja snygging;)ingen mening att grubbla,jäkligt bra att lyssna på musik! då rensar man skallen som bäst:) känns inte ditt liv ok så är det bara du som kan göra något åt det! o du! blir du förbannad el lessen för något,så ut med skiten bara haha! annars kokar du över en dag,o då är det försent att göre något åt de;) ett litet tips bara/ kram

Postat av: ida

Kommentar publicerad 2011-05-03 22:38:54

saknar dig min finaste vän;) kan du inte komma till stada? du tycks behöva det;) så stor hon blivit din prinsessa

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej