Prenumerera och dela

oxoxox

Publicerad 2011-05-12 17:54:13 i Allmänt

halloj. redan kväll, dagarna går så fort nu för tiden! kan vara för att jag har fullt upp på dagarna nu. oftast på morgonen går jag ner och städar på apoteket, sedan vidare på körskolan några timmar, efter det går jag tillbaka på apoteket och fortsätter, har fått fler timmar där nu.

sen hem ta hand om jullan och då är det full fart som gäller!:) på onsdag ska vi även få börja och skola in henne på dagis:) och på måndag får jag även svar från ett annat jobb, så JAG HOPPAS verkligen att jag får börja jobba där. så håll er tummar för det:P haha

ikväll har jag lite planer, ska åka och sola strax, sen ska jag träffa lite folk:)

puss hejs!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Kommentar publicerad 2011-05-12 17:58:06

Vad är det för jobb du sökt? :)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej