Prenumerera och dela

onsdag

Publicerad 2011-05-04 11:45:52 i Bilder Julia

hej på er. just nu sitter jag och äter en sallad från kaffestugan as gott! ante skulle snabba sig och äta luch innan han skulle iväg så vi tog och beställde.

nu är jag hemma, ska strax gå och hämta julia sen ska vi gå och hälsa på natalie och lille hugo:) (natalies hund) julia älskar djur så hon kommer nog tycka det är kul:)

var på körskolan en sväng imorse, men jag får så otroligt ont i huvudet av att sitta vid datorerna så jag gav upp etfer ett tag, men lite gjort fick jag och det är ju huvudsaken.

lägger in en fin "sommar" bild på våran älskade lillskrutt.
Kommentarer
Postat av: marie

Kommentar publicerad 2011-05-05 21:47:46

vilken stolt mor du ska va! en sån otroligt söt dotter:)hon ser alltid så glad o harmonisk ut det lilla trollet:)))

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej