Prenumerera och dela

lite besviken

Publicerad 2011-05-15 19:35:03 i Allmänt

jaaa det är JAG! jag tänker inte skriva ut vad men jag har STOR lust med det. men det kommer bli för mycket snack och folk kommer börja prata så jag låter bli, men jag är fortfarande besviken och jag undrar hur många personer som har fått kännt som jag? jaja

söndag idag, klev upp runt 10 sen ut på gården och fixa, vi har sått gräs och gödtsel så nu är det bara och vänta på att gräset ska börja växa så vi får en fin gräsmatta igen. idag blev det hamburgare och strips till middag gott gott! nu ikväll är det både hockey och bigbrother, precis på samma tider, lite synd. men jag ska be mamma spela in bigbrother så jag kan kolla på hockey, det är ju sverige som spelar, så man måste ju se:)

denna vecka som kommer, kommer bli mycket spännande:)

tjohej
Kommentarer
Postat av: Jessica

Kommentar publicerad 2011-05-16 08:56:33

varför är du besviken?:S

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej