Prenumerera och dela

godmorgon

Publicerad 2011-05-18 08:33:57 i Allmänt

onsdag idag. redan mitt i veckan, är det fler en jag som tycker veckorna går i raket fart? snart är de dags för julia att bli inskolad, ante står i duschen och jag har precis klätt på mig. julia ska jag göra klar alldeles strax:)

igår kväll bestod mig kväll av städ, jag hängde tvätt, vikte in tvätt, dammsugit, och torkade golven, rensade julias leksaker , sen gick jag ut och gick. så igår kväll kännde jag mig duktig. idag efter inskolningen kanske vi far in till stan, bror på om ante ska jobba eller inte. vi får se:) hade varit kul.

jag har även tänkt köpa hårfärg, och det är så mycket billigare i stan iaf den hårfärgen jag använder!

nej nu har jag egentligen inte tid att sitta här.

vi hörs sen!

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej