Prenumerera och dela

efterlängtade säng

Publicerad 2011-05-28 00:29:52 i Allmänt

ÄNTLIGEN så får jag lägga mig i sängen, ikväll har jag verkligen varit super trött! på jobbet går det bra, men det är så otroligt mycket att lära, men till slut så lär man sig. har lärt mig timecare idag, så ska lägga mig tillänglig så mycket som jag bara kan.

till veckan måste jag även sitta på körskolan så jag inte glömmer bort allt där, men i veckan har jag haft fullt upp så jag har inte haft tid, det har varit inskolning och introduktion med långa pass så när jag har kommit hem har det varit sängt där, sen var jag in med julia på sjukhuset i veckan. men i veckan blir det nog lugnare så får passa på då.

imorgon tror jag det blir östersund en sväng på förmiddagen, sen  får jag se vad man hittar på.

nu ska jag iaf lägga mig och sova, det är en sak som är säker!
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej