Prenumerera och dela

blås väder

Publicerad 2011-05-26 10:10:40 i Allmänt

idag blåser det huuuur myckeeet som helst. var för en stund sedan och lämnade julia på dagis själv för första gången, så jag hoppas det går bra, hon vart ledsen när jag gick, men det går nog över så fort man är borta:) nu ska jag strax på affären och handla grejer så jag kan laga lunch, sen ska jag gå bort på jobbet för första gången, jag längtar lika mycket i dag med, ska bli kul att komma ut bland folk och jobba lite.

Kommentarer
Postat av: mariana

Kommentar publicerad 2011-05-26 13:41:38

Sv: ja jag åkte in ut på sjukan när ja hade fått noomi.. Nej dom hitta inge fel och eftersom ja inte ha lika ont längre tyckte dom att jag kunde åka hem.. Men känner på mig att de inte va sista gången man åkte dit iaf! :p



hoppas de går bra på jobbet idag :)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej