Prenumerera och dela

22:07

Publicerad 2011-05-25 22:05:39 i Allmänt

hej på er.

idag har jag haft fullt upp kan man säga. imorse åkte vi till östersund och gjorde prick test på Julia, men inget visade att hon hade mjölkallergi? väldigt konstigt tyckte jag, för så fort hon äter någonting med mjölk i så blir hennes hy torr, hon får utslag, och ont i magen! men visa barn kunnde tydligen vara överkänsliga.

men jag tänker vara försiktig med mjölk endå, så får man trappa upp steg för steg.

när vi kom hem till stan åkte vi direkt på dagis och lämnade julia för första gången, gick faktiskt riktigt bra! så runt mellis kom jag tillbaka igen och hämtade henne. imorgon ska jag lämna henne 9 helt själv, kommer kännas konstigt, men kommer nog gå jätte bra det också.

imorgon börjar min första dag på björkhammar också! jag längtar!!

föresten så har jag varit och hälsat på natalie idag också. skönt att bara sitta och surra lite. nu ska jag fortsätta klippa och klistra på julias ram hon ska ha med på dagis i morgon, är en ram där man sätter in kort på hennes släkt som dom sen sätter upp på väggen.
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej