Prenumerera och dela

tuffing

Publicerad 2011-03-15 14:59:44 i Bilder Julia

idag är jag utvilad till 100% alltså idag kan jag inte klaga på att jag inte har fått sovit. halv 12 vaknade jag och väckte ante. sedan lagade jag fattigariddare till lunch, faktiskt gott! hade aldrig ante lärt mig äta det hade jag trodligen aldrig smakat det heller. undra hur mycket nytt jag har börjat ätit sen jag vart tillsammans med han? han har lärt mig äta en hel del haha

sen har jag lagt ut julia i vagen, tjurigare unge får man leta efter! hon vill inte alls ligga ner och försöker resa sig upp hela tiden, så lägger jag henne till rätta igen och hon försöker ta sig upp ,men till slut orkar hon inte mer och stvärsomnar! väntar nu på att hon ska vakna så vi kan fara ner på affären och handla mat. ¨


tuffing


när hon kom in, satt ante på dom på huvudet och där satt dom hela tiden hehe
Kommentarer
Postat av: Magda

Kommentar publicerad 2011-03-15 16:12:20

Exakt! De är så jag har tänkt, eftersom Linus kommer bo kvar här och i lägenheten så är det ju bara att packa väskan och komma hem:).

Men jag såg på ica att dom sökte sommar personal? och om du hinner fixa körkortet innan sommaren kan du söka hit, till fujitsu (annars kan du ju åka buss). Vet att dom har haft annons ute på platsbanken, detär manpower som har annonserat.

Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2011-03-15 16:41:51

hon är verkligen söt! o du är så fucking snygg emma sandström!!!!

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej