Prenumerera och dela

svar på frågestunden.

Publicerad 2011-03-23 07:39:57 i Allmänt

ammande du julia? så fall hur länge?
ja jag ammande julia, i ungefär 3 månader.

hur gjorde du med skolan?
jag gick i skolan ungefär 1-2 månader kvar av graviditeten, jobbade mycket med hemuppgifter så på slutet åkte jag mest in bara för att lämna in arbeten.

hur länge har du bloggat?
den här bloggen har jag haft sen februari 2009, men innan hade jag två till, men dom tog jag bort ganska snabbt.

hur länge hade du varit gravid innan han märkte?
antar att du menar ante? han fick veta det samma dag som jag gjorde testet.

vad fick du för reaktioner av omgivningen?
mest posetiva, vissa tog det bättre en andra!

vad jobbar du med?
har inget jobb ennu, städar på apoteket.

När du fick reda på att du var gravid, tänkte du ens på att göra abort då?
ja det gjorde jag, flera gånger, var ganska osäker länge på om jag verkligen gjorde rätt att behålla det.

hur länge har du och ante varit tillsammans? (förlovad)
vi har varit tillsammans i 2 år. och varit förlovade 1år

har du planerat fler barn? hur många isf?
ja det har vi:) jag vill iaf ha två till

vad var din allra första tanke när du fick veta att du var gravid?
neeeej, ungefär:P vart en chock.

hur ofta dricker du?
inte så ofta faktiskt, är det någonting speciellt, kan det va kul att gå ut.

Vilka preventiv medel använder/använt du?
har bara använt p-piller, använder det fortfarande,neovletta.

är det något du har förendrat hos dig själv eller din kropp?
ja det är det.

tycker du dina vänner har stöttat dig genom graviditeten och efter?
vissa, vissa inte!

vad är julias favoriträtt?
hon tycker för det mesta om allt, så svårt att säga:)

hur kom ni på namnet julia?
hade några namn men inget som vart. sen hittade vi namnet julia i en almenacka:)

vad vill du jobba med i framtiden?
svårt att säga, förut ville jag bli dagisfröken, men nu vet jag faktiskt inte.

var julia planerad?
nej det var hon inte
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej