Prenumerera och dela

sjukhusveckan i bigbrother

Publicerad 2011-03-16 23:33:28 i Allmänt

är ju faktiskt hur kul som helst!  programet i sig är ju inte så jätte roligt, men ikväll har jag skrattat hur mycke som helst. just nu ligger jag i sängen med datorn iknät, har tänkt att jag alldeles strax ska stänga ner för att sova, är hur trött som helst. julia har fortfarande feber sen i söndags och inatt vart hon förskyld på det, så hon har i stort sätt varit vaken hela natten, så inatt hoppas jag att jag får sova.

efter jag klev upp imorse gick jag ner på apoteket och städade, sen vidare på körskolan, träffade faktiskt en jätte trevlig tjej där. efter några timmar där nere, gick jag hem och väckte ante. sen har vi inte gjort så mycket idag ..som alla andra dagar då:P hummf

ikväll var jag på spinning pass, jobbigt men skönt efteråt.

nästa vecka ska jag göra maninkyr nere hos malin på diva,:) har alltid velat gjort det igen efter linda gjorde det nere i stockholm, så passade bra att hon kunnde göra det då, tills min födelsedag o allt:)

G O D N A T T

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej