Prenumerera och dela

less

Publicerad 2011-03-01 23:57:29 i Bilder Julia

är less på denna jävla huvudvärk som jag har hela tiden! har precis lagt mig i sängen, men det är precis som när jag lägger mig ner då blir det värre. suck

var på körskola idag, gick bra! bättre en jag trodde. ska dit imorgon med efter jag varit och städat. efter det blir det att fira mattias som fyller år.

ligger just nu och pluggar på körkortet men det går rätt segt, kan inte koncentra mig när jag fick så jädrans ont i huvudet.


min älskade sötnos:)
love u
Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2011-03-02 09:05:08

vilken sköning:) en riktig sötnöt:))

Postat av: Linnea

Kommentar publicerad 2011-03-02 09:16:21

Åå va söt hon är :)

Hoppas in huvudvärk släpper snart <3

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej