Prenumerera och dela

kebab och cola

Publicerad 2011-03-17 16:12:34 i Allmänt

vart det till middag, kanske inte det nyttigaste! men ibland kan man faktiskt unna sig det. ante har precis åkt på jobb och jag ska strax ta med julia och ut och gå. är jätte skönt väder ute, synd det blåser bara .

imorron eller på lördag ska vi kanske åka till stan och se på bio, hur många lingon finns det i världen? det verkar ju hur rolig som helst ju. så jag hoppas vi kommer iväg, sen har vi tänkt på några andra roligheter också! men får se hur de blir:)

idag fick jag mina bikini som ja beställt i leopard, jag tycker det är skitsnyggt med leopard mönstrat! kan visa en bild sen!
Kommentarer
Postat av: Mariana

Kommentar publicerad 2011-03-17 20:28:07

kör en frågestund i bloggen så var med:)

Postat av: Mikaela. Mamma till Emanuel & Hedda.

Kommentar publicerad 2011-03-17 22:02:02

Dom är så söta! :)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej