Prenumerera och dela

Birsta City

Publicerad 2011-03-28 23:48:46 i Bilder Julia

igår var jag älskling och julia på birsta och shoppade loss kan man säga, bilen var PROPPFULL på vägen hem! hem fick vi med oss ett jätte snyggt vitrinskåp jag fick av älskling i födelsedagspresent:) vitrinskåp och hylla i ett skulle man kunna säga, två vitrinskåp och hylla i mitten( kan visa bild sen)

vi handlade även födelsedagspresenter till vårt lilla hjärta som fyller 1 år imorron:) helt sjukt att hon fyller ett år imorgon,världens bästa lilla tjej.

halkbana har jag imorgon också! så det är bäst jag stänger ner datan och lägger mig, med tanke på att jag ska åka med bussen halv sju imorgon bitti!

pusspuss

Kommentarer
Postat av: ida

Kommentar publicerad 2011-03-29 08:39:13

GRATTIS till lilltjejen som blivit så stor:)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej