Prenumerera och dela

tips någon?

Publicerad 2011-06-10 23:05:21 i Allmänt

har någon något bra tips på en bra telefon? den ska inte vara jätte dyr, men det ska gå att ringa, skicka sms, och lyssna musik på, mer behöver jag inte! måste köpa mig en ny, min telefon funkar inte ljudet på, måste ha högtalare på så fort man ska prata med någon och de är inte alltid så kul.

super fint väder idag. synd man var inne mest hela tiden, har jobbat till 4 så efter det har man bara hunnit ätit och plockat här hemma..  har dammsugit och torkat golven nu ikväll, så ikväll har jag nog inga beskymmer med att somna. egnentligen har jag aldrig det heller, speciellt nu när jag börjat jobbat, jag är verkligen hur trött som helst nu för tiden efter jag jobbat. och man kan ju inte direkt gå hem och sova heller, för då har man en liten tjej som ska upp passas:)

skulle egentligen vara ledig i helgen, men vart förfrågan om jobb imorgon, så blir jobb mellan 7-2, så blir lagomt, sen tänkte jag hitta på någonting med julia, är de fint väder går vi nog till lekparken:)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Kommentar publicerad 2011-06-11 08:55:45

ericsson har väl många bra telefoner? Men vill du ha touch eller utan?:P

Postat av: kaffehörnan

Kommentar publicerad 2011-06-11 19:28:56

Hej hopp

Nokias telefoner är ju alltid bra



Ha en bra kväll

Postat av: ida

Kommentar publicerad 2011-06-12 02:14:43

HTC wildfire :)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej