Prenumerera och dela

ligger i sängen!

Publicerad 2011-06-09 22:50:34 i Bilder Julia

just nu ligger jag i sängen! är super trött så snart slår jag igen ögonen. jobbade till nio ikväll så vart ett långt pass.imorgon börjar jag sju och slutar fyra. sen är det äntligen helg, och guud vad skönt det ska bli. hoppas vädret håller i sig och att det blir lika fint som det varit idag.


efter jobbet cyklade jag hem till mamma för att få träfffa den här go tjejen innan hon skulle lägga sig, hon får sova där inatt eftersom jag börjar sju imorgon bitti. finns inget bättre en att komma hem till en springandes tjej som kommer imot en och lägger armarna runt en :)

nej nu ska jag försöka sova, har börjat funderat över lite saker som börjar göra mig orolig.. men det är nog inte som jag tror. det är bara lite mycke just nu.

godnatt på er.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2011-06-10 19:17:37

fy faan va fin hon e;) fast det är ju du å;))

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej